אחרי ההסתה של לפיד: גנץ בחר להסית כנגד נתניהו

    איתי גדסי 2 Comment on אחרי ההסתה של לפיד: גנץ בחר להסית כנגד נתניהו

    לאחר שהקמפיין האנטישמי מבית 'כחול לבן' בהם הוצגו נציגי הציבור החרדי כתאבי בצע ושלמונים. יו"ר כחול לבן הוציא הודעה תמוהה שסותרת את עצמה באותה שורה: "ימים אלה, בהם אנו זוכרים שחורבן בית המקדש נבע משנאת חינם. צריך לאמת סגנון שונה מזה של נתניהו" | ח"כ אשר: "טירון מ'במחנה' שגורר אתכם להרפתקה מפוקפקת של פייק פוליטיקה"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הקמפיין האנטישמי: במקום לגנות את חבר ההנהגה יאיר לפיד, הוציא יו"ר כחול לבן בני גנץ הודעה תמוהה ומפוחדת שהייתה אמורה להביע ביקורת על סגנון הקמפיין האנטישמי. אך משום מה בחר גנץ באותה תגובה שמדברת על שנאת חינם, לבוא ולהסית כנגד ראש הממשלה. כנראה שבכחול לבן שנאת חינם היא מוצר צריכה בסיסי שבא לכסות על מחדליה וחוסר ההנהגה במפלגה המקרטעת על שלל מנהיגיה.

    התגובה של גנץ: "ימים אלה, בהם אנו זוכרים שחורבן בית המקדש נבע משנאת חינם, אנו צריכים במקום לאמץ סגנון שונה מזה של נתניהו, ולהרבות באהבת חינם. עוצמתה של החברה בישראל טמונה באחדותה על כל חלקיה – חילונים כדתיים, יהודים ושאינם יהודים, שמאל וימין. זו הדרך הראויה למנהיגות ישראלית בעת הזו. מנהיגות ששמה את ישראל לפני הכל".

    לאחר התגובה המהוססת של 'כחול לבן' הגיב חה"כ יעקב אשר: "גנץ, יעלון ואשכנזי. אתם, שדרגות רב אלוף על כתפיכם ומדברים על מנהיגות אחרת, אינכם מצליחים לגלות אחריות פיקודית על טירון מ'במחנה' שגורר אתכם להרפתקאה מפוקפקת של פייק פוליטיקה הטבולה בפילוג ושיסוי מסוכן. תתעוררו! התוצאות יהיו על שמכם".

    עשרות חברי כנסת ופוליטיקאים גינו את הסרטון שהוציא מטה כחול לבן בניסיוון לנגח את נתניהו דרך החרדים. "מזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה בו היהודים הוצגו כחמדנים", אמר אייכלר.

    בקמפיין שחתום עליו לפיד מוצגים ליצמן ודרעי כשודדי הקופה הציבורית. בסרטון שדימתה קבוצה סגורה של יו"ר המפלגות בקואליציה. דרעי מבקש מנתניהו טריליון שקל לישיבות וליצמן מבקש את כל הכסף של עם ישראל תמורת חסינות לנתניהו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כחול לבן העלובים, לא מספיק שהסיתו לשנאה , לא מספיק שהם הולכים עם הערבןשים טיבי ומעודה הכלבים שונאי ישראל, אז עכשיו הם ממשיכים להסית , מגלגלים עיננים ואומרים שהם בעד האחדות…עלובים ביותר מתאי תבינו שהעם היהודי וגוש הימין לא מאמין לשקרים הגלויים והנסתרים שלכם…